آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان ۱۲ بهمن برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره در اصفهان بوده است، گفت: اختتامیه این جشنواره دوازدهم بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار می‌شود.

مسگرانی افزود: آثار راه یافته به این جشنواره در قالب کتاب شعر است و ۵۰ نفر از شاعران کشوری و ۲۰ نفر هم از شاعران استانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

او برگزاری محفل شعر شاعران استان را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد و گفت: از اشعار برگزیده‌ی برخی از شاعران استان در این مراسم تقدیر خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین از راه یابی دو اثر از استان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران خبر داد و گفت: اجرای تئاتر تقی زاده و بادینی دو هنرمند استان در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۰ بهمن است.

مسگرانی افزود: در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر استان نیز ۱۲ فیلم سینمایی و ۵ فیلم کودک و نوجوان در تالار‌های هلال و اشراق اکران می‌شود.

او برگزاری هفته‌ی قرآن و عترت، جشنواره‌های هنر‌های تجسمی، سرود و موسیقی، اجرای تئاتر خیابانی و افتتاح سالن تماشاخانه" پلاتو " در فرهنگ سرای جوان تئاتر شهر زاهدان با ظرفیت ۱۵۰ نفر را از دیگر برنامه‌های دهه‌ی فجر امسال در استان اعلام کرد.

انتهای پیم/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار