مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : امروز به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر ۱۹ واحد مسکونی مددجویان دارای معلولیت به بهره برداری رسید .

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : امروز به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر ۱۹ واحد مسکونی مددجویان دارای معلولیت به بهره برداری رسیده که سه مورد آن در شهرستان سنقروکلیایی و مابقی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، روانسر و ثلاث باباجانی می‌باشد.

او گفت : منزلی که امروز در روستای سهنله شهرستان سنقروکلیایی افتتاح شد مربوط به خانواده‌ای است که دارای سه عضو معلول بوده و منزل آن‌ها در سیل دچار خسارت شد که منازل مذکور کاملا بازسازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حادثه سیل ۲۵ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش سنقروکلیایی دچار آسیب شدند که با کمک بسیج سازندگی، بنیادمسکن، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمک‌های بلاعوض سازمان بهزیستی بازسازی شدند.

رضوان مدنی با اشاره به برگزاری گلریزان در ماه مبارک رمضان که با حضور خیرین برگزار شد، گفت: در این مراسم مبلغ بیش از یک میلیاردتومان جمع آوری شد، که صرف پرداخت سهم آورده مددجویان در ساخت منازل مسکونی شده و تعدادی از منازل مذکور مربوط به شهرستان سنقروکلیایی می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.