ایجاد ۳ درصد اشتغال برای مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی استان سالانه موظف به ایجاد ۳ درصد اشتغال برای مددجویان می‌باشد .

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی استان سالانه موظف به ایجاد ۳ درصد اشتغال برای مددجویان می‌باشد در سال ۹۷ بیش از تعهد مورد نظر نسبت به تولید شغل برای مددجویان اقدام نموده ایم و در سال ۹۸ نیز تاکنون بیش از ۷۵ درصد این امر محقق شده و امیدواریم با همکاری همه سازمان‌ها و ادارات و خصوصا خیرین بتوانیم تا پایان سال تعهد باقی مانده و حتی بیشتر از آن را عملی نماییم.

او با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی نگاه جامعه به زنان و دختران بیشتر یک نگاه ابزاری بود، گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدای عزیز و رهبری امام امت شاهد حضور زنان و دختران در بالاترین صحنه‌های علمی، ورزشی و مدیریتی و. بوده ایم و این از ثمرات انقلاب اسلامی است.

رضوان مدنی خطاب به زنان نخبه و کارآفرین، گفت: زنان می‌بایست به عنوان یک مادر برای فرزندان و یک همراه برای همسران خود، بنیان یک خانواده موفق را پایه‌گذاری کنند.

رضوان مدنی گفت: امیدوارم بتوانیم در راستای اهداف انقلاب و جمهوری اسلامی گام‌های بلندی برداریم.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: سازمان بهزیستی در بحث شفاف سازی و اشتغال مددجویان گام‌های مهمی برداشته و همه ما وظیفه داریم با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، کار‌ها و فعالیت‌های خود را همسو اهداف مد نظر ایشان انجام دهیم.

رضوان مدنی با اشاره به اینکه اشتغال می‌تواند از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق، ناهنجاری‌های اجتماعی و ... باشد، افزود: تمام تلاش خود را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار به کار گرفته و در صدد هستیم با کمک خیرین و کارآفرینان بتوانیم شرایط اشتغال آسان و پایدار را برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی فراهم نماییم و بحمدالله تاکنون توانسته‌ایم شرایط خوبی برای کارآفرینان جهت تولید کار برای مددجویان فراهم کنیم که از جمله آن می‌توان به پرداخت وام‌های کم درصد برای اشتغالزایی مددجویان و انعقاد تفاهم نامه با فنی و حرفه‌ای برای آموزش مددجویان و ... اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد یاقوتی پور
۱۵:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام من فوق لیسانس برق دارم سکته مغزی کردم ۵ سال که گذشته ولی کار نیست مسئولی که برو برای خودت کار درست بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
من لیسانس گرفتم پارسال بیکارم