نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان وام ۴ درصد و واگذاری ۶۰۰ قطعه زمین به خانواده‌هایی که قصد مهاجرت از شهر به روستا را دارند خبر داد.

حجت‌الاسلام مراد کریمی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساداتی امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب در جهت پیشبرد و حل معضل مسکن این شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مراد کریمی در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته بنیاد مسکن اظهار کرد: بنیاد مسکن به خانواده‌های که قصد مهاجرت از شهر به روستا دارند ۳۵۰ میلیون وام ۴ درصد پرداخت می‌کند.

وی افزود: اولویت‌های دیگر مانند حمایت‌های جمعیتی در خصوص مسکن در دستور کار قرار دارد و بخشی از آن در حال اجراست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی امام‌جمعه شهرستان سرپل ذهاب ضمن بیان مشکلات باقی‌مانده از زلزله تصریح کرد: با توجه به اولویت داشتن مردم برای داشتن مسکن مناسب، متأسفانه فعلاً مقدمات اهدا زمین به طرح ملی مسکن انجام‌نشده و به دست مردم نرسیده است

وی ضمن تأکید بر مسئله مسکن محرومین ادامه داد: یکی از کار‌های که باید در سطح شهرستان احیا شود پیشبرد احداث نهضت ملی مسکن برای محرومین است.

مصیب شهبازی مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن شهرستان اذعان داشت: در مراحل تکمیلی واگذاری ۶۰۰ زمین به متقاضیان در روستا‌های نزدیک شهر جهت احداث منزل مسکونی هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.