فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: تجدید بیعت و حرکت شجاعانه و عالمانه ارتش با امام خمینی (ره) در سال ۵۷ کمر طاغوت را شکست و انقلاب را بیمه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیداری فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در حاشیه دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با نماینده ولی فقیه در مسجد رضوان اهواز گفت: ارتش بازویی توانمند و استوار برای دفاع از ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه است.

او بیان کرد: تجدید بیعت و حرکت شجاعانه و عالمانه ارتش با امام خمینی (ره) در سال ۵۷ کمر طاغوت را شکست و مسیر پیروزی انقلاب اسلامی را هموار و هزینه‌های این پیروزی را کاهش داد.

سرتیپ دوم بیدادی اظهار داشت: در دورانی که یک جو خفقان بر کشور حاکم بود و امید به پیروزی انقلاب کمرنگ شده بود، این حرکت شجاعانه انقلاب را ممکن و بیمه کرد.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراز و نشیب فراوانی را پشت سرگذاشت، اما پای این انقلاب ایستاد و امروز رهبر معظم انقلاب از ارتش به عنوان ویترینی از ارزش‌های اسلامی نام می‌برند.

او تصریح کرد: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح با جانفشانی از آرمان‌های انقلاب و نظام ایستادگی دفاع کرده و در تمامی صحنه‌های انقلابی حضوری فعال داشته و در این راه شهدای والامقامی را تقدیم اسلام کرده است.

۱۹ بهمن سالگرد تجدید بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام‌خمینی در سال ۱۳۵۷ است که به این مناسبت جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح در خوزستان در این روز با حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.