آمادگی ارتش در صورت بلایای طبیعی احتمالی/ تجهیزات مهندسی، ماشین‌آلات و نیروها در برخی نقاط استان مستقر شده اندامیر سرتیپ بیداری گفت: مدیریت خوبی برای بحران بلایای طبیعی در استان خوزستان صورت گرفته است.


امیر سرتیپ دوم حمزه بیداری فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی ارتش برای مقابله با بلایای طبیعی احتمالی در استان خوزستان اظهار کرد: یگان مهندسی ما در تمامی نقاط در آمادگی کامل بوده و تجهیزات مهندسی اعم از بیل و لودر به همراه ماشین‌آلات و نیروها در برخی نقاط مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه گروه مهندسی ما سیل بندی برای منطقه ۳ ساحلی اهواز ساخته است، ادامه داد: روز گذشته طی ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، هماهنگی های لازم با دستگاه ها برای کنترل بلایای طبیعی احتمالی در استان صورت گرفت.

امیر سرتیپ بیدادی اضافه کرد: نیروهای ما در منطقه دشت آزادگان در آمادگی کامل بوده و حضور دارند و کل منطقه، پایگاه چهارم و تیم های پشتیبانی را نیز آماده‌باش داده ایم.

وی تاکید کرد: به مدیریت بحران استان اعلام آمادگی کردیم تا در زمان وقوع بحران، بلافاصله در خدمت مردم شریف خوزستان باشیم.

امیرسرتیپ بیدادی افزود: خوشبختانه شرایط بحرانی نشده که وارد عمل شویم، اما کارهای پیشگیرانه را انجام داده‌ و پیشتر نیروهای مهندسی ما آماده هستند.

وی همچنین از آمادگی نیروهای امدادی و کمک رسان در استان خوزستان خبر داد و افزود: هر زمانی که لازم باشد و مدیریت بحران استان اعلام کند نیروهای های ما بلافاصله به منطقه اعزام می شوند.

امیر سرتیپ بیدادی با بیان اینکه مدیریت خوبی برای بحران بلایای طبیعی در استان خوزستان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان آبگرفتگی و شرایط بحرانی نداشتیم که مردم دچار مشکل شوند. با اقدامات و مدیریت خوبی که در جهت کنترل حجم سدها صورت گرفته، سیلاب ها مهار شده اند.

وی در پایان گفت: پایگاه دریایی خرمشهر به چند روستا که در آبادان دچار آبگرفتگی شده بود امداد رسانی کرده و آنجا را تخلیه کرده بودند تا به مردم آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار