معاون سیاسی نیروی هوافضای سپاه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سلطانی زاده معاون سیاسی نیروی هوافضای سپاه امروز در مراسم در بزرگداشت عملیات والفجر هشت در تبریز یاور، ولی فقیه بودن را بزرگترین امتیاز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: مکتب سلیمانی، مکتب سازشکاری نیست بلکه مکتب شجاعت و شهامت است.

او افزود: عالمی سرباز و دانش آموز این مکتب زیر پیکر سردار شهید سلیمانی جمع شدند و با رهبری بیعت بستند که ذره‌ای در ولایتمداری خود تردید نکنند و انقلابی گری را از مولفه‌های ولایی بودن خود بدانند.

او با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی در اثر غفلت و به صورت بزدلانه در دل شب انجام شد افزود: این مساله نشان می‌دهد که باید پروژه نفوذ و غفلت را جدی بگیریم تا زیر چکمه‌های دشمن لگدکوب نشویم.

 سلطانی زاده با اشاره به نزدیک بودن اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در کربلا از خدا خواسته بود که شهادتش در سرزمین حسین (ع) رقم بخورد.

معاون سیاسی نیروی هوافضای سپاه همچنین گفت: هوشیاری و دوری از غفلت، علت اصلی پیروزی رزمندگان اسلام درعملیات والفجرهشت بود.

او افزود: رزمندگان در طی ماه‌ها کار اطلاعاتی دقیق و پیچیده و حفاظت اطلاعات، بانی پیروزی نیرو‌های انقلابی در جبهه‌های جنگ به ویژه فتح فاو شدند؛ بطوریکه تا حالا هم دشمن مات و مبهوت این پیروزی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار