دومین دوره رقابت‌های جام ستارگان ورزش زورخانه‌ای و نهمین جشنواره مرشدین برتر ایران زمین - یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی- با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، استاندار و مسئولین ورزش کرمانشاه آغاز شد.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حبیب سفالیان زاده دبیر هیات ورزش باستانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه بابیان اینکه این رقابت‌ها به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، گفت : در دومین دوره جام ستارگان که در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود، سه تیم از استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و کردستان حضور دارند.

او گفت : به دلیل همزمانی رقابت‌ها با لیگ برتر ورزش زورخانه‌ای نوجوانان کشور تیم‌های زیادی در این دوره از رقابت‌‎های جام ستارگان شرکت نکرده‌اند.

دبیر هیات وررش باستانی و زورخانه‌ای کرمانشاه از حضور بیش از ۶۰ مرشد در هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در نهمین جشنواره مرشدین برتر ایران هم خبرداد و گفت: پیش از برگزاری این جشنواره، یک دوره کلاس آموزش مقدماتی برای این مرشدین برگزار شد.

او گفت: همزمان با برگزاری نهمین جشنواره مرشدین برتر ایران، مسابقات هنر مرشدان غرب کشور را نیز برگزار می‌کنیم.

سفالیان زاده افزود: رقابت انتخاب مرشدین برتر ایران طی سه روز یاد شده هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۵ عصر تا ۱۹ شب در زورخانه امیرالمومنین (ع) کرمانشاه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند بصورت رایگان به تماشای آن بپردازند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.