معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بمناسبت دهه فجر ۲ پروزه آبخیزداری و آبخوانداری در حوزه عنبران چایی شهرستان نمین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ابراهیم زاده، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در آیین افتتاح پروژه‌های آبخیزداری گفت: بمناسبت دهه فجر ۲ پروزه آبخیزداری و آبخوانداری در حوزه عنبران چایی شهرستان نمین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او بیان کرد: امسال ۲۷ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به استان اردبیل اختصاص یافته که در ۲۳ حوزه آبخیز استان اردبیل عملیات اجرایی پروژه‌ها در حال انجام است که تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: حجم عملیات پروژه‌های افتتاحی منطقه عنبران را یک هزار و ۲۴۳ متر مکعب اعلام کرد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بیش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

ابراهیم زاده هدف اصلی از اجرای این بند‌ها را کنترل و مهار سیلاب، کنترل فرسایش و افزایش پوشش گیاهی حوزه و کنترل روان آب‌های سطحی در منطقه بیان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.