مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۳۰۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان داراب هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او افزود: ماموران برای بررسی بیشتر به این ۲ خودرو دستور ایست می‌دهند که خودرو سمند متوقف و راننده خودور ۴۰۵ با مشاهده ماموران، بدون توجه به فرمان ایست آنها، اقدام به فرار می‌کند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، پلس مواد مخدر شهرستان با رعایت قانون به کارگیری سلاح ضمن تیر اندازی، خودرو را متوقف می‌کنند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودرو پژو ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار حبیبی ضمن اشاره به توان بالای نیروی انتظامی در ماموریت‌های محوله از مردم خواست تا ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند و ماموران را در تحقق جامعه‌ای سالم‌تر یاری کنند.

کشف ۲ تن تخم مرغ بدون مجوز در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۲ تن تخم مرغ بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۲ تن تخم مرغ بدون مجوز حمل، به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه حمل اینگونه محموله‌ها بدون مجوز تخلف محسوب می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ادکلن‌های قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ادکلن‌های قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داوود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و این خودرو را برای بررسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸۵ عدد انواع ادکلن‌های خارجی قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ادکلن‌های کشف شده را ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کردند، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۶۳ هزار نخ سیگار قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲۶۳ هزار نخ سیگار قاچاق در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر اقدام به بارگیری بسته‌های مشکوک در یک ساختمان می‌کنند، بلافاصله بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۱ جنت با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل بارگیری و با هماهنگی مرجع قضائی از ساختنمان مذکور بازرسی کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این محل تعداد ۲۶۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه ۲ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد پاز شهروندان خواست: با توجه به تاثیرات منفی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، در صورت اطلاع از هرگونه حمل و نگهداری کالای قاچاق مراتب را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف تویوتا سرقتی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس سرقتی با پلاک جعلی در محور شیراز -فسا خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه امامزاده اسماعیل (ع) حین گشت زنی در محور شیراز- فسا به یک دستگاه تویوتا هایلوکس سفید رنگ مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: با اقدامات تخصصی و پلیسی مشخص شد پلاک خودرو جعلی و خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: راننده خودرو با تشکیل پرونده روانه دادسرا و خودرو با دستور قضایی به مالباخته تحویل شد.

توقیف پراید بار حامل ۴۸ طاقه پارچه قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه پراید بار و کشف ۴۸ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی پراید بار حامل پارچه قاچاق مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی و استعلام از سامانه کالای قاچاق مشخص شد که پارچه‌ها از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۸ طاقه پارچه قاچاق کشف و یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۴۱ راس گوسفند قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه کامیونت خاور حامل ۴۱ راس گوسفد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک و ضمن توقیف و بررسی آن موفق به کشف ۴۱ راس گوسفند قاچاق شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص راننده کامیونت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۲ سارق با ۲۷ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بدست آوردن سرنخ، ۲ متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: متهمان در بررسی فنی به ۲۷ فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار