مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۱۱ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۹ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی استهبان از کشف زمین خواری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری ۴ نفر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین اکبرپور اظهار کرد: در پی شکایت نماینده اداره منابع طبیعی استهبان مبنی بر یک فقره زمین خواری به میزان ۹۰ هزار متر در بخش "ماهفرخان" این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران به همراه نماینده اداره طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و ۹۰ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

سرهنگ اکبرپور با اشاره به اینکه ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ گزارش کنند.

۲ کشته و ۳ مجروح حاصل برخورد پراید با موتورسیکلت

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک موتورسیکلت در محور فیروزآباد به عسلویه، ۲ نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور فیروزآباد به عسلویه، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پراید با ۳ سرنشین با یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه در این حادثه راکب و ترک نشین موتورسیکلت در دم فوت و هر ۳ سرنشین پراید مجروح و راهی بیمارستان شدند، عنوان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده پراید اعلام کردند.

توقیف سمند و کشف ۲۹ کیلو هروئین و شیشه در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۲۹ کیلو و ۷۶۰ گرم هروئین و شیشه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس-داراب، به یک سواری سمند مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵ کیلو و ۹۴۰ گرم هروئین و ۲۳ کیلو و ۸۲۰ گرم شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

پژو حامل ۹۷ کیلو تریاک در فارس زمین گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۹۷ کیلو تریاک در محور سروستان به شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک سری کار‌های فنی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری تریاک توسط شخصی به هویت معلوم مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه مأموران به محور سروستان-شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک سواری ۴۰۵ را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۹۷ کیلو تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، طی دو هفته گذشته تعداد ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۴ هزار و ۶۰۰ عدد کاور گوشی، یک هزار و ۳۶ عدد انواع لوازم کادویی، ۳۹۹ عدد ساعت مچی، ۱۰۰ عدد سم حشره کش، ۷۹ عدد هدفون، ۱۰ دستگاه ال‌ای دی و ۳۹ قطعه انواع لوازم بدنه و موتوری مربوط به خودرو سوناتو قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود کشف و در این خصوص ۶ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بخشودگی ۵۰ درصدی به موتورسیکلت‌های توقیفی

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، فرماندهی انتظامی مرودشت تخفیفات ویژه‌ای برای ترخیص موتور‌سیکلت‌های توقیفی در نظر گرفته است.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این موضوع گفت: موتورسیکلت‌هایی که از مدت توقیف آن‌ها در پارکینگ پیش از ۶ ماه می‌گذرد، از بخشودگی ۵۰ درصدی برای ترخیص برخوردارمی شوند.

رئیس پلیس مرودشت تصریح کرد: مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌توانند از تاریخ ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، با در دست داشتن مدارک لازم برای ترخیص وسیله نقلیه خود به پارکینگ‌های طرف قرار داد این فرماندهی مراجعه و از بخشودگی ۵۰ در صدی بهره‌مند شوند.

سرهنگ زراعتیان بیان کرد: مدت اعتبار این بخشودگی به مدت یک ماه می‌باشد و پس از پایان یافتن این مهلت، ترخیص به صورت روال قبل خواهد بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار