دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تخلفات و فعالیت‌های غیراخلاقی انتخابات در اردبیل برخورد جدی می‌شود.

برخورد جدی با تخلفات و فعالیت‌های غیراخلاقی انتخابات در اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل  امروز در نشست مشترک مجریان، ناظران و اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم داوطلبان انتخابات گفت: با هر گونه تبلیغات زود هنگام انتخابات در اردبیل برخورد می‌شود و قانون فصل‌الخطاب انتخابات است.

او افزود: حضور باشکوه و انتخاب آگاه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و تمام عوامل انتخابات و نامزدها قانون را در تمام فعالیت‌های خود مبنای کار قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نامزدهای انتخاباتی از مخدوش کردن سیمای‌ شهر و ریخت و پاش‌ها و وعده‌های دروغین و تخریب خودداری کنند و توانمندی‌ها‌ی خود را در زمان تبلیغات ارائه دهند.

خدادادی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: فضای مجازی نباید جولانگاه تخریب و فضای غیرواقعی باشد و با متخلفان در این حوزه برخورد می‌شود.

معاون اطلاعات استان نیز برگزاری انتخابات سالم و با حضور باشکوه مردم و در امنیت کامل را الویت دانست و گفت: همگان باید در این انتخابات قانون را مبنا قرار دهند.

او افزود: تخلفات و فعالیت‌های انتخاباتی با جدیت رصد می‌شود.

نظر‌ علیان معاون شورای نگهبان در اردبیل نیز از انتخاب لیست نهایی نامزدهای انتخابات در 22 بهمن خبر داد و افزود: تبلیغات انتخابات نیز از 24 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

ندایی رئیس ستاد انتخابات استان نیز از آمادگی همه‌جانبه برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان خبر داد و گفت: با حضور باشکوه مردم در انتخابات 2 اسفندماه حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم می‌خورد.

امامی یگانه فرماندار اردبیل نیز از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ناظران و مجریان انتخابات در اردبیل خبر داد و افزود: انتخابات 2 اسفندماه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.