معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: حضور در راهپیمائی و انتخابات زمینه اقتدار ملت و ناامیدی استکبار را رقم می‌زند.

حضور در انتخابات زمینه اقتدار ملت و ناامیدی استکبار را رقم می‌زند/تایید صلاحیت ۱۱۴ نفر در اردبیل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: حضور آگاهانه ملت در راهپیمائی ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس زمینه اقتدار ملت و ناامیدی استکبار جهانی را در عرصه جهانی و بین‌المللی رقم می‌زند.

او جایگاه مجلس و نمایندگان را جایگاهی والا در پیگیری امور مردم و حل مشکلات کشور دانست و افزود: همشهریان باید به کارنامه و برنامه‌های نامزد‌ها رای دهند و از آن‌هایی که وعده دروغ داده و یا به تخریب دیگران می‌پردازند، دوری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: از استان اردبیل ۷ نماینده کاربلد، کارکشته و متعهد باید راهی مجلس شوند که ما با شعار قانونمداری و بی‌طرفی سعی داریم سلامت انتخابات را تضمین کنیم.

ندایی مشارکت مردم را در ۴۱ سال اخیر در بیش از ۲۶ انتخابات برگزار شده بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: انتخابات دوم اسفند اولین انتخابات گام دوم انقلاب است و باید بنابه فرموده مقام معظم رهبری به افرادی شایسته رای داده تا راهی مجلس شوند.

او با برشمردن انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اظهار کرد: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی از جمله این برکات است که ما در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادیم وجبی از خاک کشور از بین برود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ایران را جزو پنج کشور برتر دنیا در ارتش سایبری، تولید زیردریایی‌های سریع و برتر، تولید پهباد‌های نظامی و غیرنظامی و تولید موشک دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت ایران در عرصه علم و فناوری ۱۱ برابر میانگین جهانی است.

ندایی افزود: ایران در توسعه شرکت‌های دانش بنیان و بخش مهندسی پزشکی جزو کشور‌های ممتاز است و ما در سلول‌های بنیادین و تولید علوم و فنون جدید جزو کشور‌های برتر جهان محسوب می‌شویم.

او بیان کرد: در استان اردبیل پیشرفت‌های خوبی در این ۴۰ سال روی داده که آغاز ریل‌گذاری راه آهن، راه‌اندازی فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر با تولید ۲۵ درصد لاستیک کشور، توسعه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در هر سال و راه‌اندازی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی پارس‌آباد و ترومای اردبیل از موفقیت‌های اخیر استان در عرصه پیشرفت و توسعه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بین رد با سپری شدن مراحل مختلف انتخابات و ثبت نام ۲۴۱ نفر در مراحل مختلف بررسی تائید صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی و نظارت استان و همچنین شورای نگهبان تاکنون ۱۱۴ نفر تائید صلاحیت شدند که ۴۶ نفر از آن‌ها از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین هستند.

ندایی بیان کرد: در روز‌های گذشته ۱۹ نفر تائید صلاحیت شدند و قرار است ۲۲ بهمن ماه شورای نگهبان اسامی نهایی تائید صلاحیت شده‌ها را به فرمانداری‌ها اعلام کنند تا ۲۳ بهمن اسامی قطعی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

او موعد تبلیغات را ۲۴ بهمن ماه اعلام کرد و گفت: تا ۳۰ بهمن ماه کاندیدا‌ها مهلت تبلیغات دارند و روز دوم اسفند ماه نیز انتخابات با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.