امام جمعه ریگان گفت: بامادر ۳ شهید گرانقدر طایفه رشیدی در شهرستان ریگان دیدار و مورد تکریم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت ایام الله دهه فجر و روز تکریم از مادران وهمسران شهدا مسئولین ریگان با مادر ۳ شهید گرانقدر عید محمد، پیر محمد، وخیر محمد طایفه رشیدی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه ریگان بیان داشت: روز تکریم مادران و همسران شهدا، یادآور صبر و ایثار حماسه‌سازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تکریم ارزش‌های نظام است.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد: امروزه همهٔ مردم، آرامش و امنیت کشور را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های مادران و همسران شهدا می‌دانند و هرگز فداکاری‌هایشان را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

او افزود: مادران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین (س) فرزندان خود، را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا از اسلام، آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه، حراست کنند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: همسران شهدا با درس گیری از سیره ام‌البنین (س) سختی‌های زندگی را تحمل کرده و توانستند با تربیت فرزندان صالح و تحویل آن‌ها به جامعه، همچنان در عرصه حراست از ارزش‌های اسلام و اقتدار کشور نقش‌آفرین باشند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: امروز هر چه داریم از فداکاری، ایثار و گذشت زنانی است که فرزندان عزیزشان را روانه جبهه‌های حق علیه باطل کردند تا اسلام سربلند و پیروز بماند.

او بیان داشت: زنان ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و امروز باید این ایثار و ازخودگذشتگی در تاریخ ثبت و ماندگار شود.

شهیدان طایفه رشیدی در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار