استاندار کرمان گفت: با توجه به ابهام در زمینه انتقال حساب شرکت‌های بزرگ استان کرمان به داخل استان از رییس کل بانک مرکزی درخواست می‌کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت‌های فعال در استان کرمان حساب باز نکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان امروز شنبه در جلسه شورای معادن استان گفت: هراقدامی که لازم است توسط سازمان صمت و امور مالیاتی در استان و مرکز برای وصول یک درصد فروش معادن استان کرمان صورت بگیرد.

فدائی درباره انتقال حساب شرکت‌های بزرگ استان کرمان به داخل استان افزود: باید جلسه‌ای در این باره به زودی برگزار و مشخص شود که چه اقداماتی انجام شده، زیرا هنوز انتقال حساب شرکت‌های بزرگ به استان کرمان برای ما مبهم است.

استاندار کرمان بیان داشت: از رییس کل بانک مرکزی درخواست می‌کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت‌های فعال در استان کرمان حساب باز نکند و اگر در جای دیگر حساب دارند، بسته شود.

فدائی تصریح کرد: هیچ بانکی حق ندارد برای شرکت‌های وابسته به مس، گل گهر و زغالسنگ به جز در کرمان حساب باز کند و در صورتی که تعهدات و قراردادی در جای دیگر وجود دارد، بعد از پایان مدت زمان مشخص، به کرمان منتقل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار