هزار و ۴۰۰ سواد آموز دوره انتقال با مطالعه کتاب رنج و گنج در مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیروس محمدی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان در حاشیه بازدید از دو حوزه امتحانی مسابقه مسابقه بزرگ کتابخوانی رنج و گنج گفت: محتوای مسابقه با محوریت شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان شده، طراحی و همزمان با سراسر استان این آزمون برگزار شد و هزار و ۴۰۰ سواد آموز دوره انتقال در آن شرکت کردند.

او، فرهنگ سازی و کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای رونق تولید، حل مشکلات اقتصادی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان مخاطبان و تشویق سوادآموزان و خانواده‌های آنان به مصرف کالا‌های با کیفیت تولید شده ایرانی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان افزود: برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری به صورت دست نوشته و اجرای طرح ICDL از دیگر برنامه‌های سوادآموزی برای سوادآموزان دوره انتقال استان گیلان است.

سیروس محمدی تصریح کرد: به پاس حضور سوادآموزان در مسابقه کتابخوانی و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نفرات برتر این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.