ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در بابلسر خوش درخشیدند.

محمد پورغلامرضا زاده، دبیر هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در رشته‌های گلبال پیشکسوتان، شطرنج و بولینگ به میزبانی استان مازندران شهر بابلسر برگزار شد.

او افزود: کاروان ۴۲ نفره منتخب استان کرمان با ترکیب ۱۹ خانم و ۲۳ آقا متشکل از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت.

 

پورغلامرضا زاده تصریح کرد: تیم شنای منتخب استان به سرمربیگری اعظم صدقی به مربیگری معظمه زراعت پیشه و سرپرستی هانیه پورغلامرضازاده متشکل از ۲ ورزشکار بزرگسال و ۳ ورزشکار جوان در این رقابت‌ها حاضر شد.
او بیان داشت: در پایان این رقابت ها، آسیه شهریاری در کلاس b۲ (کم بینایان) رده سنی بزرگسال در رشته‌ی ۵۰ متر قورباغه مدال نقره را کسب کرد.


دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: یسنا صدقی در کلاس b۱ (نابینایان مطلق) در رشته‌ی ۵۰ متر آزاد مدال نقره و در ۱۰۰ متر آزاد مدال مداا طلا را از آن خود کرد.
او افزود: فاطمه حبیبی در کلاس b۲ (کم بینایان) در رشته ۵۰ متر کرال پشت مدال طلا و۱۰۰ متر قورباغه مدال برنز را به خود اختصاص داد.
پورغلامرضا زاده تصریح کرد: حدیث درویش گوهری در کلاس b۲ (کم بینایان) در رشته ۵۰ متر قورباغه به مدال طلا و شکستن رکورد ملی دست یافت.


او بیان داشت: در بخش آقایان نیز تیم گلبال پیشکسوتان به مربیگری رمضان هابیلی و سرپرستی عیسا صوفی آبادی، متشکل از حمید احمد یوسفی، رمضان جهانداری، غلامرضاخدامی، عباس سلاجقه و منصور باغبانی موفق به کسب مقام سوم دسته دوم کشوری شدند.

پورغلامرضا زاده گفت: در رشته بولینگ و در نخستین دوره مسابقات هم، حمیدرضا حافظی نژاد درکلاس b۱ (نابینایان مطلق) مدال نقره و ناصرکرمی رباطی در کلاس b۲ (کم بینایان) مدال طلا را به مربیگری علیرضا حقیقی نژاد کسب کردند.
او افزود: در مسابقات دو ۵۰۰۰ متر و در کلاس b۱ (نابینایان مطلق) یاسر شجاعی موفق به کسب مدال نقره شد که علی نخعی به عنوان دونده همراه وی را همراهی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار