رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اخذ ۴۱ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت : امید داریم در روز‌های آینده سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برداشت ما این است در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم به لحاظ تعداد سهمیه و هم به لحاظ نتیجه از دوره‌های قبل بهتر ظاهر شویم.

او گفت : همه ظرفیت‌های خود اعم از فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و جوانان، کمیته المپیک را برای کسب بهترین نتیجه در المپیک آینده بسیج کرده‌ایم و در یک ستاد عالی وضعیت را مدام رصد می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اخذ ۴۱ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت : امید داریم در روز‌های آینده سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم.

صالحی‌امیری گفت: اکنون همه فدراسیون‌های ورزشی در اردو‌های داخلی و خارجی در حال آماده‌سازی برای حضور در این رویداد بین‌المللی هستند و به طور قطع در روز‌های آینده سهمیه‌های بیشتری را برای حضور در المپیک کسب می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک صبح شنبه برای کلنگ‌زنی ۱۵ زمین چمن مصنوعی، افتتاح استخر سرپوشیده شهرک دولت آباد کرمانشاه، حضور در جلسه شورای اداری و مراسم افتتاحیه رقابت‌های ورزش باستانی و زورخانه‌ای جام ستارگان کشور وارد کرمانشاه شده است

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با استقبال استاندار کرمانشاه معاونین استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان صبح امروز وارد کرمانشاه شد.

رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ۱۷ پروژه ورزشی را افتتاح و کلنگ زنی می کند.

حضور در شورای اداری و افتتاحیه رقابت های ورزش های زورخانه ای از دیگر برنامه های صالحی امیری در کرمانشاه است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.