مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی کاریکاتور« محیط پاک با سبز قامتان نارنجی پوش » با حضور نیروهای زحمت کش پاکبان و جمعی از مدیران برگزار شد.

 نارنجی پوش به  گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فخرالدین دوست محمد، مسئول خانه کاریکاتور گفت: این نمایشگاه و سایر نمایشگاه قبلی خانه کاریکاتور که با عناوینی مثل: احترام به سالمندان، احترام به قانون، صنایع دستی، احتکار و اختلاس با هدف بستر سازی مناسب برای ساماندهی به معضلات و مشکلاتی است که امروز در جامعه ما به شدت آسیب زده است.

او  افزود: نمایشگاه اخیر نیز که حاصل زحمت دوستان خانه کاریکاتور کرمانشاه می باشد با هدف دیده شدن تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروی پاکبان و بهاء دادن به لباس انهاست.

دوست محمد  بیان کرد: همانطوری که یک دکتر یا مهندس به شغل و لباسش افتخار میکند ، پاکبان ها هم با غرور به خود و شغلشان افتخار کنند.

شمشیر بیگی معاونت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه  گفت: سیستم اداری و هنرمندان وابسته به حوزه هنری دائما و تمام قد در کنار ما بودند و دلسوز فرهنگ شهر بودند.

او  افزود: هفته یا ماهی نیست که ما چند برنامه مشترک در راستای فرهنگ سازی نداشته باشیم و هم اکنون نیز بحث دیوار نگاره های شهر را با همکاری حوزه هنری در دست انجام داریم و از همینجا از تمامی هنرمندان تجسمی دعوت میکنم در فراخوان دیوار نگاره های شهری شرکت کنند.

شمشیربیگی خطاب به هنرمندان ابراز داشت: شهر ما و دیوار های آن نیازمند نگاه زیبا شماست. شما میتوانید با نگاه درست تر و زیباتر با مردم و مهمانان این شهر صحبت کنید. ان شاله 5 اثر برگزیده ی این نمایشگاه انتخاب می شود و به شکل دیوار نگاره در منطقه 1 کار می شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.