مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه گفت: طرح حضور مسئولین پاسخگو در مساجدحرکتی انقلابی است که فاصله آن ها با مسئولان را را کم کرده و اعتماد را به آنها باز می گرداند.

 مساجدبه  گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صفری روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه گفت: طرح حضور مسئولین پاسخگو در مساجدحرکتی انقلابی است که فاصله ها را کم کرده واعتماد را به آنها باز می گرداند.

او گفت: خوشبختانه مسئولین منابع طبیعی برای دومین بار در سالجاری  میهمان مردم خوب وخونگرم روستای ده پهن کرمانشاه بود.
صفری افزود: مردم انقلابی ده پهن از ما مسئولین گله مند بودند بزرگترها از بس بی توجهی دیده بودند در جلسه حضور نداشتند . اما نونهالان ،نوجوانان وجوانان سخنگوی آنان بودند.صادقانه گفتند هر چند امید توجه از مسئولان  نداریم چون بارها مراجعه کردیم و نتیجه نگرفتیم اما حضور مسئولین در مسجد کوچک امام خمینی (ره)  برای دومین بار  به ما این امید را می دهد که حرکتی در راه است .

صفری ادامه داد: ده پهن جمعیتی 12000نفری دارد توسعه برای آن با عنوان روستا به جهت جمعیت ومساحت متصور نیست .شهر نمی خواهد آن را بپذیرد در حالی که جمعیت آن از برخی شهر های استان بیشتر است همسایه دیوار به دیوار راه آهن،فرودگاه ودانشگاه است واز بسیاری از محلات به استانداری هم نزدیکتر است اما از داشتن یک زیرگذر ویا رو گذر خودرو محروم است با دور برگردانی که از نظر مسافت با توجه به افزایش قیمت سوخت کلی راه است.

او بیان کرد: از داشتن پزشک وداروخانه وبهداشت مناسب این جمعیت محروم هستند و تنها یک پست بانک دارد که پاسخگوی نیازهای این جمعیت نیست خیابانهایی تردد بالایی دارند اما فاقد آسفالت مناسب هستند این جمعیت از داشتن یک پارک وفضای بازی محرومند.

او گفت: علی رغم اینکه زمین سالن ورزشی اهدایی مردم است حداقل بچه های مومن وانقلابی مسجد از یک تایم رایگان آن بهره مندنیستند  این در حالی است که همین ده پهن حدود ده ملی پوش ویا دعوت شده به اردوهای تیم ملی در ورزشهای مختلف از جمله هندبال دارد.

صفری در خاتمه گفت: اینها بخشی از خواستهای مردم بود که در دهه مبارکه فجراز مسئولین طلب داشتند که من هم امیدوارم مسئولان با صدور دستوراتی انقلابی در این ایام خجسته این مشکلات را مرتفع سازند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.