دادستان عمومی و انقلاب دادسرای کرمانشاه گفت: دیدارهای چهره به چهره جهت افزایش صمیمیت وهمدلی میان مردم وخدمتگذاران به مردم موثر است .

دیدارهای چهره به چهره  همدلی میان مردم ومسئولینبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب دادسرای کرمانشاه نیز معتقد است ترتیب چنین دیدارهایی جهت افزایش صمیمیت وهمدلی میان مردم وخدمتگذاران به مردم وآگاهی یافتن بی واسطه نسبت به مشکلات جامعه و وقوف نسبت به نقایص یا نارسایی هایی که در کیفیت ارایه خدمت وجود داد بی شک موثر است .

در این ملاقات عمومی حاضران که این بار بی نیاز از تعیین وقت قبلی و انتظار برای رسیدگی به مسایل شان و بدون واسطه با دادستان دیدار داشتند راجع به مشکلات و مسایل حقوقی خود با مدعی العموم به شور نشسته و از وی ارشاد و راهنمایی مطالبه نمودند. 
طی این جلسه مشکلات جزئی رفع شد و مسایلی که نیاز به رسیدگی داشت با دستور صریح دادستان جهت بررسی و حل و فصل به بخش یا واحد مربوطه ارجاع گردید.  
همچنین در این دیدار، افرادی که در دستگاه قضایی پرونده داشتند مشکلات خود را با دکتر صادقی مطرح کردند که در این راستا نیز پس از بررسی موضوع توسط شخص دادستان وی جهت تسریع در امور رسیدگی به پرونده این افراد دستورات لازم را صادر کرد. 
انتهای پیام/ز


 دیدار چهره به چهره دادستان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.