سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از پوشش امدادی امدادگران نیر در پیست سخوید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  سید مهدی حسینی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به بارش برف شاهد حضور جمعیت فراوانی در این منطقه و راه اندازی پیست سخوید در روز‌های تعطیل هستیم و امدادگران این مرکز در این منطقه حضور یافته و پوشش امدادی را بر عهده گرفتند.

او افزود: در این مدت تعدادی به پایگاه هلال احمر مستقر در پیست سخوید مراجعه حضوری که خدماتی همچون (پانسمان، فشارخون، بانداژ و آتل و غیره ) و همچنین تعدادی از مصدومین از سوی آمبولانس هلال احمر به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

حسینی  با  بیان اینکه اکثر حوادث رخ داده در این حوزه مربوط به اطراف پیست‌های اسکی است، ادامه داد: معمولا برخی افراد با استفاده از تیوپ اقدام به سُر خوردن روی برف‌ها می‌کنند که به علت شتاب بیش از حد، ممکن است حوادث متعددی رخ دهد.

او تصریح کرد : بارش رحمت الهی در روز‌های گذشته باعث خوشحالی مردم و مسئولان شد و بر آن شدیم تا برای رفاه و آسایش مردم در منطقه حضور یافته تا مشکل خاصی پیش نیاید.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: پوشش امدادی هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس و سه نفر نجاتگر داوطلب و یک نفر نجاتگر کادر در منطقه پیست سخوید از سوی هلال احمر نیر و با مشارکت و همکاری اورژانس صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.