بزرگترین فروشگاه اتکا جنوب غرب کشور در اهواز افتتاح شد

امروز، پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه، بزرگترین فروشگاه اتکا جنوب غرب کشور با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در اهواز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا در آیین افتتاح بزرگترین فروشگاه اتکا جنوب غرب کشور در اهواز گفت: فروشگاه اتکا یکی از بروزترین و مجهزترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جنوب غرب کشور به شمار می‌رود و این سازمان توانسته است در تعامل با تولیدکنندگان داخلی تسهیلاتی را فراهم کند تا بتوانند محصولات داخلی را تولید و به خانواده نیرو‌های مسلح و عموم مردم عرضه کنند.

او اظهار داشت: سازمان اتکا در بحث فروشگاهی، تولید و عرضه کالا‌های ایرانی پیشتاز بوده و در خط مقدم اقتصاد مقاومتی است.

رضایی بیان کرد: اتکا در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها فروشگاهی است که با افتخار فقط کالا‌های ایرانی را در مسیر تحقق شعار رونق تولید رهبر معظم انقلاب عرضه می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتکا هدف از افتتاح این فروشگاه‌ها را دسترسی آسان مردم به کالای مرغوب و قیمت مناسب عنوان کرد و افزود: بیشتر کالا‌های عرضه شده در این فروشگاه‌ها از تولیدکنندگان داخل تامین می‌شوند.

اعلمی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا گفت: این فروشگاه در زمینی با مساحت ۵ هزار مترمربع، زیربنای ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع و بیش از ۱۱ هزار قلم کالای متنوع به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: اقلام سوپری، لوازم خانگی، غرفه پروتیینی و قصابی، محصولات غذایی ترشیجات، سوسیس و کالباس، غرفه میوه و تره بار، غرفه خشکبار و حبوبات، پوشاک، محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب، غرفه اسباب بازی و لوازم التحریر، خدمات بیمه، فرش و مبلمان و غرفه خدمات حکمت کارت در این فروشگاه به مشتریان عرضه می‌شود.

اعلمی بیان داشت: فروشگاه اتکا با هدف خدمت و تسهیل دسترسی مردم به کالا‌های با کیفیت و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه گران و کاهش قیمت کالا‌ها راه اندازی شد.

او تضمین قیمت و کیفیت را از اهداف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: ترویج و توسعه مصرف کالا‌های داخلی از وظایف اصلی فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور است.

بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جنوب و جنوب غرب کشور همزمان با ایام دهه فجر با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

بیش از ۵۰۰ فروشگاه اتکا در کشور در حال خدمت رسانی هستند و در سه سطح اتکا محله، اتکا بازار و اتکا ممتاز با هدف ارائه محصولات با کیفیت به خانواده‌های نیرو‌های مسلح به صورت ویژه و عموم مردم خدمات ارایه می‌کنند.

فروشگاه‌های اتکا در سیلاب خوزستان بخشی از اقلام ضروری سیل زدگان را تامین کردند و در جریان سیلاب سیستان در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال در قالب اقلام ضروری و موادغذایی و بسته‌های حمایتی کمک کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پالایشگاه بنزین و پل زیرگذر شوشتر حضور داشت و از مناطق محروم شهرستان‌های کارون، مسجد سلیمان و بهبهان بازدید کرد و قرار است در یادواره شهدای دشت آزادگان نیز شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان‌های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان تاکنون بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۶:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اولا آدرس دقیق درج نشده
دوما اجناس فروشگاه اتکا از همه جا گرونتره
خیلی واضحه که از بازار گرونتره و با طرح سبد کالا اجناس تاریخ گذشته و رودست مونده خود رو به بازنشستگان میندازن من بازنشته ناجا مدت خیلی زیادیه از این فروشگاه خرید نمیکنم
والسلام