آیت الله کعبی گفت: ایمان، جهاد و شجاعت سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگویی مناسب برای مسئولین دغدغه‌مند و جوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله کعبی،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در همایش ائمه جماعات که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: ایمان، جهاد و شجاعت سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگویی مناسب برای مسئولین دغدغه‌مند و جوانی است که برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

او ادامه داد:حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است که دل بدخواهان نظام را می‌لرزاند و مکر و فریب دشمنان قسم خورده را خنثی می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مجلس آینده باید مجلسی فساد ستیز، ظلم ستیز و خادم باشد و هیچ گاه از تشر مستکبران نهراسد.

کعبی افزود: نمایندگان مجلس آینده نباید بر اساس تفکرات دشمن تصمیم بگیرند بلکه باید در همه حال خود را در برابر مردم متواضع ببینند و در نهایت منافع کشور و نظام را مقدم بر منافع حزبی بداند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سوال که چرا از قم به عنوان پایگاه اجتهاد یک مجتهد وارد مجلس شورای اسلامی نمی‌شود گفت: قطعا اگر فضای مجلس متناسب با الگو‌های یک مجتهد باشد و مجلس انقلابی داشته باشیم مجتهدان و شخصیت‌های حوزوی مان نیز ورود می‌کنند.

او تبیین اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های خصمانه دشمنان نظام برای کم اثرکردن اهمیت انتخابات را از وظایف ائمه جماعات دانست و تصریح کرد: باید دل مردم را گرم و آن‌ها را از مکر و فریب دشمنان آگاه کنیم تا با حضور حداکثری شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به جهان نشان دهند.

آیت الله کعبی در آخر گفت: با اراده الهی دشمنان قسم خورده نظام و ترامپ قبل از مرگشان، ذلت و شکست خود و پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خواهند دید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار