همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بانه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، درمانگاه تامین اجتماعی بانه در استان کردستان با حضور مدیر کل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین محلی این شهرستان افتتاح شد.

درمانگاه تامین اجتماعی عمومی بانه بعنوان دومین مرکز درمانی مناطق مرزی استان کردستان بعد از درمانگاه مریوان در زمینی به مساحت ۱۳۷۸ مترمربع و زیربنای ۲۱۷۸ متر مربع در سه طبقه توسط شرکت خانه سازی ایران از شرکت‌های وابسته به سازمان تامین اجتماعی احداث شد و برای نوبت شیف صبح فعالیت خود را آغاز کرد.

این درمانگاه که برای ساخت و تجهیز آن ۱۰۵ میلیارد ریال هزینه شده است، با توجه به امکانات و فضای مناسب، محیط درمانی مطلوبی را از لحاظ سطح دسترسی و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و جلب رضایت آنان در شهر مرزی بانه فراهم می‌کند.

گفتنی است، درمانگاه تامین اجتماعی بانه دارای بخش‌های مختلف پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامائی، داروخانه، تزریقات و پانسمان، آزمایشگاه، پزشک طب کار، شورای پزشکی و دفتر صدور برگه اعزام بیماران به خارج از استان است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
اژین.مجیدی.بلکه
۰۲:۵۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
دندان.پزشک