فرمانده انتظامی جوانرود از ناکامی یک سارق در اجرای نقشه اش برای سرقت یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرقت مسلحانه به  گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرمانده انتظامی جوانرود از ناکامی یک سارق در اجرای نقشه اش برای سرقت یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: پس از ارجاء گزارشی به پلیس در خصوص وقوع یک فقره سانحه رانندگی منجر به جرح راننده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران در حین بررسی علت وقوع حادثه بودند که خانواده راننده خودرو از فرد سرنشین شکایت و علت آن را مسمومیت اعلام کردند.

سرهنگ مبارکی بیان کرد: ماموران به دنبال اعلام شکایت صورت گرفته از راننده بازجویی و وی اعلام کرد در بین راه که جوانی حدودا ۳۵ ساله را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده وی در طول مسیر اقدام به تهیه فرنی کرده، ولی پس از خوردن آن دچار سرگیجه و مسمومیت شده است.

فرمانده انتظامی جوانرود گفت: پس از ثبت این اظهارات و با هماهنگی مقام قضائی، مسافر خودرو شناسایی و دستگیر شد که وی در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ریختن مقداری قرص خواب آور در داخل فرنی به منظور بیهوش کردن راننده و سرقت خودرو اعتراف کرد.

او در پایان از معرفی سارق ناکام به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.


دستگیری عربده کشان کرمانشاه با اقتدار پلیس


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۳ عربده کش میدان فردوسی این شهر با اقتدار پلیس خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی ۳ نفر و درگیری آن‌ها با شهروندان در میدان فردوسی، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

او  ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به دستگیری هر سه شرور عربده کش که با قمه و شمشیر‌های خود در حال قدرتنمایی بودند، اقدام کردند.

سرهنگ براری در پایان از معرفی هر سه شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.



دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک کیف قاپ حرفه‌ای در این شهر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره کیف قاپی در شهرک بهداری بلافاصله ماموران کلانتری ۲۴ الهیه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک دستگاه خودرو پراید پس از کیف قاپی اقدام به فرار کرده است.

سرهنگ براری اظهار داشت: ماموران کلانتری الهیه پس از جستجوی بسیار موفق به شناسایی فرد کیف قاپ شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳ فقره کیف قاپی در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

او در پایان از معرفی کیف قاپ دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.