رئیس قوه قضائیه گفت: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز با استقبال امام جمعه و استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان وارد فرودگاه این شهر شد.

او در ادامه سفرهای استانی خود و برای بررسی مسائل قضایی و حقوقی استان بوشهر در راس هیاتی قضائی به این استان سفر کرده است.

رئیس قوه قضائیه  در بدو ورود  به فرودگاه بوشهر گفت: بوشهر از اصیل‌ترین استان‌های کشور است که در تاریخ خود خدمات بزرگی به استقلال و امنیت کشور داشته و نقش مردم این استان در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است.

 رئیسی افزود: مسئولان عالی قضایی کشور امروز دیداری با مردم حماسه ساز و شهید پرور بوشهر دارند که توفیق بزرگی برای ما است.

او ادامه داد: مردم سخت کوش استان بوشهر و خانواده معزز و مکرم شهیدان، جانبازان و ایثارگران در این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و مردمی با صلابت معرفی شده‌اند.

رئیس قوه قضائیه دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری این استان، نشست با مسئولان و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه را از جمله برنامه‌های خود در سفر به استان بوشهر عنوان کرد.

رئیسی بیان کرد: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن مسئول بررسی مسائل و مشکلات و عملکرد واحد‌های مربوط  به دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که در بخش پایانی سفر در شورای عالی قوه قضائیه در خدمت نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار و مدیران قضایی این استان مسائل و مشکلات استان را بررسی خواهیم کرد و به میزانی که می‌شود در استان و اگر امکان نداشته باشد در مرکز نسبت به آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه در راس هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به بوشهر سفر کرده است.

دیدار با خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم، دیدار با قضات، شرکت در جلسه شورای اداری استان، نشست شورای عالی قضایی و نشست خبری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به بوشهر است.

دیروز هم معاونان و نمایندگان او، در سفر به شهرستان‌های ده گانه استان بوشهر درخواست‌ها و مشکلات قضایی مردم و مسئولان این شهرستان‌ها را بررسی کردند تا به اطلاع رئیس قوه قضائیه برسانند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.