رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز و فردا با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان فرزاد کوهیان در هفته گذشته این رقابت ها به پالایس نفت آبادان باختند تا صدر جدول شرایط خاص و ویژه ای پیدا کند. شاگردان مهران شاهین طبع هم این روز‌ها آماتده‌تر از همیشه هستند و می‌خواهند به عنوان صدرنشین مسابقات دور نخست مقدماتی لیگ برتر بسکتبال را تمام کنند. این بازی از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و پالایش نفت آبادان هم دیگر بازی این هفته را بازی می‌کنند، شاگردان اسلامی این روز‌ها به سختی تلاش می‌کنند تا جایگاهشان را در جدول رده بندی بهتر کنند تا در پلی آف با قرعه آسان تری رو به رو شوند. پالایشی‌ها هم به دنبال آنند تا با برد در این بازی شرایطشان را برای صدر نشینی احتمالی فراهم کنند.  

تیم‌های بسکتبال شورا شهرداری قزوین و رعد پدافند هوایی شهرکرد هم در دیداری تقریبا تشریفاتی به مصاف یکدیگر می‌روند، زیرا بر اساس شرایط جدول  ۲ تیم شانس کمی برای رسیدن مرحله پلی آف دارند. تیم‌های بسکتبال مس کرمان و نیروی زمینی تهران هم دیداری انتهای جدولی را برگزار می‌کنند.  

۲ دیدار از این هفته میان تیم‌های مهرام تهران - آویژه صنعت پارسا مشهد و اکسون - ذوب آهن اصفهان هم که قرار بود به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار شود به دلیل برگزاری شهرآورد تهران به روز جمعه و به ترتیب به ساعت‌های ۱۵ و ۱۷ موکول شده است. هر ۲ بازی اهمیت زیادی دارد، زیرا برنده مصاف مهرامی‌ها و مشهدی‌ها که هر ۲ از بالانشینان هستند می‌تواند در قرعه پلی اف آن‌ها تاثیر گذار باشد و برنده دیدار تیم‌ها بسکتبال اکسون و ذوب آهن هم به نوعی جواز آخرین سهمیه پلی آف را دریافت می‌کند.  

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر بسکتبال تا پایان هفته بیست و چهارم به شرح زیر است :


بیشتر بخوانید:

زور پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال به نفت نرسید

دربی پرسپولیس و استقلال ۲ دیدار از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را به تعویق انداخت

پیروزی مهرام و شیمیدر برابر حریفان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار