سرمربی تیم بسکتبال آسمان سترگ سپهرداد گفت: نبود حامی مالی و هزینه‌های سنگین برای مسابقات باعث شد تا از مسابقات کنار بکشیم.

پوران عباسی سرمربی باشگاه آسمان سترگ سپهرداد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره علت کنار کشیدن این تیم از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: یکی از دلایل چنین تصمیمی، نبود حامی مالی قدرتمند بود، من در این مدت جوانان خوب و  بازیکنان ملی پوش در تیمم داشتم و نمی‌خواستم این نفرات را از دست بدهم به همین دلیل تمام تلاشم را کردم تا تیم‌داری را به نحو احسن انجام دهم، اما در نهایت به خاطر وجود برخی مشکلات، تصمیم بر آن شد تا این ۱۰ بازیکن ملی‌پوش به تیم‌های دیگر محلق شوند، چرا که برای تامین نیاز‌های مالی شان باید چنین کاری انجام می‌دادند.

عباسی: نبود حامی مالی و برخورد داوران باعث شد از مسابقات کنار بکشیم

او افزود: پس از آن که نتوانستم از بازیکنان ملی پوش ما به دلیل مشکلات مالی استفاده کنم تصمیم گرفتم تا از ۱۰  - ۱۲ بازیکن نوجوان و جوان در تیم بهره ببرم، به همین دلیل این نفرات جدید را وارد تیم کردم و به آن اهدافی هم که می‌خواستم رسیدم. حالا هم با اتفاقی که رخ داد، بازیکنانی که از تیم من جدا شدند شاید برایشان سخت بود که بخواهند در مقابل تیم میدان بروند. به نظرم این تصمیم حرفه‌ای بود و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

عباسی ادامه داد: خیلی دلم می‌خواست تا به کارمان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ادامه دهم، اما شرایطی به وجود آمد که  فکر می‌کنم دیگر توان و اجازه چنین کاری به ما داده نمی‌شد، ما حتی مجبور شدیم همان طور که گفتم بازیکنان جوان را به میدان بیاوریم، اما دیگر با هزینه‌های بسیار زیادی که انجام دادم به زیر صفر رسیدم و توانایی ادامه این کار را نداشتم.

حتی فکر نمی‌کردم به پلی آف برسیم 

سرمربی تیم بسکتبال آسمان سترگ سپهرداد افزود: حتی فکر نمی‌کردیم که به مرحله پلی آف هم برسیم، ما مقابل نماینده اصفهان هم به خوبی ظاهر شدیم و در نهایت به عنوان سومی رسیدیم. این نتیجه برای ما ارزشمند بود و عنوان خوبی برای ما به دست آمد. پس از آن هم که قرار شد برای عنوان پنجم تا هشتم مسابقات تلاش کنیم، به دلیل آن که دیگر تفاوتی میان این عنوان وجود نداشت تصمیم گرفتیم تا از مسابقات کنار بکشیم، زیرا برای بازی در این مرحله باید ابتدا به مشهد می‌رفتیم و چند بازی آنجا انجام می‌دادیم و همین هزینه برای ما بسیار سنگین و کمرشکن بود. اگر قرار بود در تهران بازی کنیم شاید می‌توانستیم کار‌ی کنیم، اما هزینه سفر به مشهد با بازی در شهر دیگر برای ما بسیار زیاد بود.

او افزود: خوشبختانه توانستم بازیکنانی را که می‌خواهم به لیگ برتر معرفی و نفرات جدیدی را وارد بسکتبال کنم، اما دلیل دیگری هم که برای کناره‌گیری ما از مسابقات لیگ برتر بسکتبال وجود داشت مسئله داوری‌ها بود. جا دارد از فریده شجاعی نایب‌ رئیس بانوان فدراشسیون بسکتبال نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم که شرایط و موقعیت خوبی را برای تیم داری ما در رقابت‌های لیگ برتر فراهم کرد و حتی به من گفت که تیم جوان، خوب و  با انگیزه‌ای داریم و به این مسابقات آورده ایم.  

عباسی: نبود حامی مالی و برخورد داوران باعث شد از مسابقات کنار بکشیم

داوران، برخورد خوبی نداشتند

پوران عباسی در ادامه و در خصوص مسئله داوری‌های رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان و بیان داشت: داوران جوان برخورد خوبی با من و مربیان نداشتند،  به نظر من داوران حد و حدود اخلاقی را رعایت نمی‌کردند و سوت‌های زیادی را بر علیه ما زدند، شاید این تصور را داشتند که می‌توان با یک تیم جوان چنین کاری انجام داد، همین مسئله باعث شد تا من از مسائل داوری و اتفاقات رخ داده دل چرکین  شوم. داوری‌ها مدیریت اخلاقی نداشت، تیم‌های من همواره در سال‌های گذشته در میان چهار تیم برتر حضور داشته و به عنوان‌های خوبی هم رسیده بود. ولی به هر صورت در نهایت تصمیم گرفتم که دیگر در مسابقات حضور نداشته باشم و تیمم را کنار بکشم.


بیشتر بخوانید:

پیروزی مقتدرانه بانوان گرگان و پالایش نفت آبادان برابر حریفان

پیروزی مدعیان برابر حریفان / برد سخت پاز تهران برابر آسمان سترگ سپهرداد

کار آسان بانوان شهر گرگان در خانه / جدال حساس گروه بهمن و خانه بسکتبال هرمزگان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار