مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: ورودی آب به سد‌های استان رقم خوب و مطلوبی است و اکنون ذخیره مخازن به ۴۲۰ میلیون مترمکعب رسیده و ۷۲ درصد سد‌ها کاملا تکمیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رشیدی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: از ابتدای سال آبی جاری تا امروز بیش از ۱۲۵ میلیمتر بارندگی در استان کرمان داشته ایم که در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده و نسبت به دوره بلندمدت ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: از ابتدای سال آبی جاری ۱۷۴ میلیون مترمکعب کل ورودی آب به سد‌های استان بوده که رقم خوب و مطلوبی است و اکنون مخازن ما به ۴۲۰ میلیون مترمکعب رسیده و ۷۲ درصد سد‌ها پر است و نوید خوبی برای تابستان سال آینده است و نگرانی در زمینه آب پشت سد‌ها نداریم.

رشیدی تصریح کرد: ۴۰ پروژه مهم در حوزه آب منطقه‌ای استان در دست اجرا داریم و اعتبار مصوب پروژه‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان است.

او بیان داشت: از ابتدای سال آبی جاری ۱۷۴ میلیون مترمکعب کل ورودی آب به سد‌های استان بوده که رقم خوب و مطلوبی است و نوید خوبی برای تابستان سال آینده است و نگرانی در زمینه آب پشت سد‌ها نداریم.

از ابتدای سال آبی جاری تا کنون بیش از ۱۲۵ میلیمتر بارندگی در استان کرمان ثبت شده است که نوید بخش سال پر آبی برای کشاورزان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار