تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی پیش از بازی این هفته مقابل سایپا تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا جمعه این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران ميزبان پارس جنوبی جم است.

اداره کل ورزش و جوانان بوشهر در روز‌های اخیر بودجه تخصیص داده شده به باشگاه پارس را به بهانه‌های گوناگون به حساب این باشگاه واریز نکرده و همین امر سبب استعفای مراد مرادی و ایوب چراغی، مدیرعامل و سرپرست جمی‌ها شده است. از طرفی بازیکنان این تیم هم در اعتراض به همین موضوع بیانیه‌ای را منتشر و اعلام کردند که مقابل سایپا بازی نمی‌کنند.


بيشتر بخوانيد: تصمیم بازیکنان پارس‌جنوبی برای کناره‌گیری از لیگ برتر


طبق شنیده‌ها بازیکنان پارس جنوبی تا روز برگزای بازی هیچ تمرینی را انجام نمی‌دهند تا این موضوع تلنگری برای مسئولان عالی رتبه باشگاه باشد. در این بین نبود مدیرعامل، هیئت مدیره و سرپرست در تیم، اعضای این تیم را دچار سردرگمی کرده است. بازیکنان پارس جنوبی دیروز و امروز را به صورت اختصاصی و جداگانه با برگزاری تمرینات بدنسازی پشت سر گذاشتند.

البته بازی نکردن پارسی‌ها روز جمعه جریمه‌های زیادی اعم از کسر امتیاز در پی خواهد داشت و به همین دلیل احتمال بازی شاگردان افاضلی در این دیدار زیاد است.


بيشتر بخوانيد: بیانیه اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص کناره‌گیری از لیگ برتر


دیدار این ۲ تیم جمعه ۱۸ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار