معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۶۰۰ جلد کتاب به مناطق روستایی این استان در دهه مبارک فجر خبر اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : ۱۶۰۲ جلد کتاب با ۱۴۲ عنوان به ارزش ۳۵۵ میلیون ۶۰ هزار ریال به مناطق روستایی شهرستان‌های استان اهدا شده است.

رضایی گفت : کتاب‌های اهدایی با موضوعات عمومی و کمک آموزشی می‌باشد که این طرح به منظور بهره گیری هر چه بیشتر علاقمندان در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار به انجام رسیده است.

رضایی هدف از طرح اهدا کتاب را تجهیز کتابخانه‌های روستایی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم و علاقمندان با کتاب، دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نیاز و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در سنین مختلف و مناطق مختلف استان خراسان شمالی برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود : طرح اهدا کتاب هر سال در مناسبت‌های مختلف به ویژه هفته کتاب و کتابخوانی و دهه مبارک فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برای بهره گیری ادارات، موسسات فرهنگی و هنری، مناطق روستایی، مدارس و کتابخانه‌های سطح استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.