شب شعر «خاتم سلیمانی» با حضور مسئولان استان و شاعران و نویسندگان و علاقمندان به حوزه شعر و ادب در تالار حافظ بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ احیامحمد امیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این شب شعر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۳ هزار شهید استان و سردار شهید «قاسم سلیمانی»، از شاعران حوزه دفاع مقدس و کسانی که در برگزاری این شب شعر مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

بعد از شعرخوانی شاعران، «حسین بهزادفر» از خلبانان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید «قاسم سلیمانی»، خاطراتی از شهید «سلیمانی» را روایت کرد و گفت: من در چند نقطه از جمله سیرجان، کهنوج، زابل، خاش، جیرفت، زاهدان و پشت کوه‌های تفتان افتخار حضور در کنار شهید حاج «قاسم سلیمانی» داشتم و ایشان وقتی که لشکر ۴۱ ثارالله به همت جوانان کرمان افتتاح شد به عنوان مسئول لشکر انجام وظیفه می‌کردند.

او بیان داشت: شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک ویژگی خاصی که داشتند این بود که کمتر حرف می‌زدند و یک نگاه نافذی داشتند و نگاهش با انسان حرف می‌زد.

در پایان این شب شعر از ۱۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد و در نهایت از شاعران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود قدردانی شد.

این شب شعر به همت و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و... برگزار شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.