سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: شب شعر و خاطره دفاع مقدس با عنوان " شعر دفاع " در مسجد امام رضا (ع) شیروان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابراهیم عباس پور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان افزود:از سوی کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج امام رضا (ع) با همکاری کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان شب شعر خاطره با حضور بیش ۱۰۰ نفر از اقشار مختلف از جمله خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس، بسیجیان پایگاه‌های حوزه‌ی خاتم، بسیج امام خمینی (ره)، امام رضا (ع) و علاقمندان به شعر و شاعری برگزار شد.

محمد صانعی از رزمندگان و فرماندهان جنگ و جبهه‌های حق علیه باطل دراین مراسم در خصوص جنگ تحمیلی و اثرات آن و همچنین تاثیرات آرمان گرایانه برای جوانان و مردم برای دفاع همه جانبه و نکوداشت ارزش‌ها و مقاومت در برابر دشمنان پرداخت. همچنین بر ادامه راه شهیدان، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حق در برابر باطل تاکید کرد.

در این مراسم اشعار عاشورایی و در وصف شهدا قرائت شد و نیز به مداحی درخصوص اسارت بازماندگان کربلا و شهادت امام سجاد (ع) پرداختند.

در پایان از خانواده معظم شهید پاسبان و تعدادی از رزمندگان جنگ تحمیلی با هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/د

برگزاری شب شعر دفاع مقدس در شیروان

برچسب ها: شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.