نماینده، ولی فقیه در کردستان بر لزوم حساسیت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افراد توانمند و متعهد تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر سه‌شنبه در پنجمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: باید افرادی متعهد، معتقد، توانمند و شایسته برای کسب کرسی نمایندگی مردم تایید صلاحیت شوند و نسبت به این موضوع مهم بی‌توجه نبود.

او همچین خواستار شفاف اعلام شدن علت رد صلاحیت کاندیدا‌ها شد و اضافه کرد: نیاز است قانون انتخابات اصلاح شود و از همان زمان ثبت‌نام اجازه ورود افرادی که شرایط و صلاحیت کاندیدایی ندارند، داده نشود تا در مراحل بعد نیازی به حذف آن‌ها نباشد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کسانی که در تایید صلاحیت افراد متعهد و معتقد سنگ‌اندازی می‌کنند باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند، یادآور شد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا تلاش خود را بکار گیریم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنانش افزود: تلاش کنیم جامعه را به سمت جامعه‌ای آرمانی، ارزشی و اسلامی پیش ببریم، همچنانکه اکنون نیز دارای کشوری خوب با مردمانی انقلابی و معتقد به آموزه‌های اسلامی هستیم.

او تاکید کرد: اگر به جامعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آن بی‌توجه باشیم، ضربه بزرگی به کشور و اسلام زده‌ایم، بنابراین همه باید در برابر آسیب‌ها و مشکلات احساس مسوولیت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان به لزوم مقابله با فساد در جامعه برای موفقیت کشور اشاره کرد و گفت: تا زمانی که به شایسته‌سالاری توجه نشده و افراد آگاه و توانمند در جایگاه خود قرار نگیرند جامعه اصلاح نمی‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.