مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از فعالیت بیش از ۱۰۵ هزار نفر جمعیت کارگری بیمه‌شده در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از کارآفرینان، کارگران و کارفرمایان برتر استان گفت: بیش از ۱۰۵ هزار نفر جمعیت کارگری بیمه‌شده اصلی در این استان فعال است که با خانواده‌های آن ۶۰۰ هزار نفر جامعه کارگری استان را تشکیل می‌دهند.

او افزود: پرداخت سبد‌های معیشتی و ارائه خدمات فرهنگی، درمانی و ورزشی از جمله حمایت‌های ویژه استان از قشر کارگری است.

فاضلی، پیگیر حقوق‌های معوق کارگران را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در راستای حمایت از قشر کارگر دانست و اضافه کرد: تعداد انگشت‌شماری از کارگران استان دارای حقوق معوق هستند و بخش زیادی از مطالبات معوق آن‌ها پرداخت شده است.

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با وجود همه تحریم‌هایی که آمریکا برای ملت ایران ایجاد کرده است، اما تلاش کارگران و حضور فعال تولیدکنندگان باعث شده چرخ مملکت بچرخد و این کشور با استقامت و ایستادگی آن‌ها روی پای خود بایستد.

گفتنی است؛ در این همایش از ۴۱ کارگر، کارآفرین و کارفرمای برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار