استاندار اصفهان گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی که برای مردم وجود داردبرگزاری جشنواره های استانی روحیه نشاط و امید را به مردم می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیشب در آئین شروع دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در مجموعه سینمایی سیتی سنتر گفت: برگزاری انواع جشنواره‌ها در استان اصفهان و کشور بدین معناست که با وجود تمام مشکلات، زندگی، امید و نشاط در جامعه جریان دارد.

عباس رضایی با بیان اینکه انقلاب‌های جهان از جمله انقلاب فرانسه و روسیه اصلا قابل مقایسه با انقلاب اسلامی نیست افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدف رسیدن به نور و کمال و تحول در همه زمینه‌های کشور رخ داد و یک انقلاب چند بعدی بود.

او با اشاره به اینکه مشکلات فراوانی از جمله مشکلات اقتصادی برای مردم وجود دارد افزود: برگزاری جشنواره‌های استانی روحیه نشاط و امید را به مردم می‌دهد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید عبدالرسول زرین، امیر هوشنگ جمشیدیان مستند ساز و شهریار دخانی و مرتضی کیوانداریان از بازیگران و هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما قدردانی شد.

تمام فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کشور در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۵ تا ۲۱ بهمن نمایش داده می‌شود.
۲۱ فیلم سودای سیمرغ، سه فیلم نگاه نو و ۵ فیلم بلند اصفهان و ۵ فیلم بخش کودک در پردیس سیتی سنتر و ساحل از امروز اکران خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.