مدیر شعب بانک رفاه کارگران یزد گفت: بانک رفاه علاوه بر ارائه تسهیلات به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی استان تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان یزدمحمدرضا پناهنده مدیر شعب بانک رفاه کارگران یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: بانک رفاه علاوه بر خدمات و تسهیلاتی که به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان ارائه می‌دهد، به تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی استان در قالب رونق تولید تسهیلات پرداخت کرده است.

او افزود: تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات بانک و نیز اعتبارات رونق تولید به دو گروه داده شده است گروه اول این تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش به واحد‌هایی اختصاص یافته که فعال بوده اند و برای تثبیت اشتغال و توسعه کارگاهی به آن‌ها پرداخت شده است, گروه دوم به واحد‌های تازه تاسیس که برخی از آن‌ها در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

پناهنده ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بانک رفاه به بیش از ۸۰۰ نفر از کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی و نیز کانون بازنشستگان تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی به صورت مستمر در مقاطع سه ماهه و چهارماهه ارائه داده است.

او این تسهیلات را به صورت قرض الحسنه و در چارچوب دو طرح کرامت و کارا کارت بیان کرد و افزود: طرح کرامت برای تسهیلات مرابحه و طرح کارا کارت برای خرید کالای ایرانی و به منظور حمایت از تولیدات داخلی است.

مدیر شعب بانک رفاه تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان یزد را ۶۰ هزار نفر بیان کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.