معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: به منظور تسهیل در سرمایه گذاری فعالیت سرمایه گذاران بخش گردشگری پیگیری و رصد می‌شود.

تسهیل سرمایه گذاری بخش گردشگری در یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: به منظور بررسی و رفع مشکلات و موانع پیش روی فعالان و سرمایه گذاران، آمادگی پیگیری موضوعات مرتبط و مشکلات پروژ‌های این بخش هستیم.

او افزود: رفع تسهیلات بانکی معوق شده، مالیات‌های تکلیفی، مسائل بیمه‌ای و عوارض مربوط به تعرفه‌های آب، برق و گاز از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری می‌شود.

میرشمسی ادامه داد: متقاضیان در این زمینه با مراجعه به معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی می‌توانند پیگیر مسائل مربوطه باشند.

معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: صنعت گردشگری فراتر از صنایع نفت، خودرو سازی و فناوری اطلاعات در حال رشد، توسعه و متحول کردن اقتصاد و تولید ثروت در کشور‌های مقصد گردشگری با رویکرد اشتغال و توسعه پایدار است.

او ادامه داد: در این شرایط خاص اقتصادی کشور اهتمام و توجه ویژه به اقتصاد گردشگری با نگاه تعامل فرهنگی، ایجاد صلح و دوستی باید به معرفی شایسته ایران با همه ظرفیت‌ها و جاذبه‌های ناب فرهنگی، تاریخی و طبیعی آن بپردازیم.

میرشمسی گفت: تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز، رفع موانع و مشکلات پیش رو به صورت فرا بخشی می‌تواند عامل موثر و موتور محرک در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه‌های دولت در این بخش باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.