رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حفظ امنیت خط قرمز دستگاه قضایی و نهاد‌های نظامی و انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل بررسی مسائل و مشکلات محله کاظم آباد اردبیل در دیدار مردمی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، بر لزوم تامین امنیت به ویژه در مدارس و مسیر‌های آن تاکید کرد و گفت: حفظ امنیت خط قرمز دستگاه قضایی و نهاد‌های نظامی و انتظامی است بنابراین کوچکترین اخلال در امنیت با قاطعانه‌ترین حالت ممکن برخورد می‌شود.

او دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای توسعه و ارائه خدمات به مردم عنوان کرد و افزود: در همین راستا دستگاه قضایی استان گام‌های موثری در خدمت گذاری مطلوب به مردم برداشته است که یکی از طرح‌هایی که در دستور کار قرار دارد طرح هر مسجد یک حقوقدان است که بی شک با اجرای این طرح و ارائه خدمات مشاوره‌ای و افزایش آگاهی‌ها و اطلاعات حقوقی مردم بسیاری مسائل و مشکلات مردم که ناشی از عدم اطلاعات حقوقی در انعقاد قرارداد‌های حقوقی می‌باشد، حل می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بر لزوم نظارت و دقت در تربیت فرزندان از سوی خانواده‌ها تاکید کرد واظهار داشت: توجه والدین به نوع مراودات فرزندان، نظارت بر فعالیت‌های فضای مجازی و پرهیز از هر نوع بی تفاوتی در تربیت فرزندان از عوامل اصلی در پیشگیری از آسیب‌های احتمالی است که ممکن است جوانان درگیر آن شوند.

عتباتی خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم را وظیفه همه دستگاه‌ها و مسئولین عنوان کرد و تأکید کرد: مسئولین و مدیران باید در برنامه ریزی‌های خود مناطق محروم و کم‌برخوردار را در اولویت کاری خود قرار داده و در برقراری عدالت اجتماعی همچون فراهم آوردن امکانات رفاهی و توسعه آن بیش از پیش در این مناطق اهتمام داشته باشند.

یوسف خدادادی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در این دیدار، امنیت را از مهم‌ترین شاخص‌های زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود: مسلماً، تأمین امنیت نیازمند همکاری و مشارکت آحاد مردم با مراجع قضایی، نظامی و انتظامی است.

او از شهروندان خواست تا هرگونه اخلال در امنیت را سریعاً به مراجع قضایی و انتظامی گزارش نمایند تا برخورد‌های قاطع قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.