مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۱۶۸ طرح گازرسانی روستایی، صنعتی و تولیدی همزمان با دهه فجر امسال دراستان ایلام به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۶۸ طرح گازرسانی دهه فجر در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عباس شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در مجموع ۱۶۸ پروژه شامل گازرسانی به ۵۲ روستا، ۱۱۵ طرح صنعتی و یک جایگاه سی. ان. جی به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و نیز ادامه پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال جاری، تعداد روستا‌های گاز رسانی شده در سال جاری به ۹۳ روستا و ۱۳۰ طرح صنعتی تولیدی افزایش خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اظهار کرد: با این میزان پوشش گازرسانی تا پایان سال جاری تعداد شهر‌ها و روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در استان به ۲۴ شهر با پوشش ۹۹ درصد خانوار شهری و ۴۷۰ روستا با ۹۵ درصد خانوار روستایی خواهد رسید.

او ادامه داد: در دولت تدبیر و امید تعداد ۱۴ شهر با پوشش ۴۱ درصد خانوار شهری و ۴۲۹ روستا با پوشش ۶۳ درصدی خانوار روستایی گازدار شده اند که انقلابی در سبد انرژی خانواده‌ها در استان است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه برنامه شرکت گاز استان ایلام در سال آینده تحقق اتمام گازرسانی به شهر‌های باقیمانده استان است، افزود: در این خصوص پوشش حداکثری صنایع در استفاده از گاز طبیعی و جایگزینی سوخت‌های فسیلی مایع نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.