معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۲۵ درصدی گاز تزریقی تصفیه شده این پالایشگاه به خط سراسری در سال جاری خبر داد.

افزایش ۲۵ درصدی گاز تزریقی تصفیه شده ایلام به خط سراسری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عابدین زرگوشی معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۲۵ درصدی گاز تزریقی تصفیه شده این پالایشگاه به خط سراسری در سال جاری خبر داد و گفت: بعد از تعمیرات اساسی و با نصب و راه اندازی مبدل حرارتی کلدباکس، تولید بصورت کمی و کیفی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 زرگوشی  از افزایش ۱۵ درصدی تولید میعانات گازی نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تولید گوگرد نیز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

او افزود: به لحاظ کیفی نیز پس از سال‌ها میانگین مرکاپتان گاز تزریقی به خط سراسری بهبود یافته است و انتظار می‌رود میزان افزایش تولید گاز مایع خام (LPG) نیز متناسب با افزایش گاز تولیدی و با نوید دریافت خوراک قریب الوقوع از سوی پتروشیمی ایلام، نیز بسیار چشمگیر باشد.

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این پالایشگاه به ظرفیت طراحی اولیه دست یافته است، اضافه کرد: با نصب مبدل حرارتی پیچیده کلدباکس که شامل چندین جریان ورودی و خروجی با تبادل حرارت همزمان همراه با تغییر فاز است، همچنین ریبویلر برج دی متانایزر و نیز یک مبدل حرارتی پشتیبان از نوع پوسته لوله با تکنولوژی Tube Insert ساخت داخل، بهبود عملکرد قابل توجهی در واحد استحصال اتان حاصل شده که این مهم تاثیر بسیار خوبی در ارتقا کمی و کیفی محصولات و تولیدات پالایشگاه گاز ایلام داشته است.

انتهای پیام/ د

افزایش گاز تزریقی ایلام به خط سراسری

برچسب ها: گاز ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.