مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام از پایان موفقیت‌آمیز فرآیند ۳ روزه ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در این پالایشگاه خبر داد.

پایان موفقیت‌آمیز فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حامد علیشیری مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: هدف از ارزیابی سالیانه شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران از سوی دبیرخانه جایزه سرآمدی، مقایسه شرکت‌ها بر اساس نظام‌نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر برگرفته از مدل ۲۰۱۳ EFQM به‌منظور کشف نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌بهبود در شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران است.

او با بیان اینکه رسیدن به قله تعالی یکی از اهداف مدیران و کارکنان این پالایشگاه است، افزود: مدل مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM به‌ عنوان مدلی بین‌المللی که در شرکت ملی گاز ایران بومی‌سازی شده است با تکیه‌بر مفاهیم بنیادین ۸ گانه تعالی سازمانی در ۹ معیار و ۳۲ زیر معیار، شرکت‌ها را از ابعاد مختلف و بر اساس منطق ارزیابی RADAR مورد بررسی و تحلیل قرار داده و کلیه نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود را در شرکت شناسایی می‌نماید که در نتیجه آن رویکرد‌های جدید برای شرکت در مسیر تعالی و ارتقا سازمان حاصل می‌شود.

علیشیری مطرح کرد: تلاش شرکت پالایش گاز ایلام در چند سال اخیر، افزایش درآمد حاصل از تولید محصولات اصلی و جانبی با تکیه‌بر تولید پایدار و با رعایت جنبه‌های زیست‌محیطی آن بوده که این مهم باعث فضای نشاط و همدلی در کسب‌ و کار شرکت بوده است.

او اظهار کرد: مدیران و کارکنان این شرکت تلاش می‌کنند که پیاده‌سازی مفاهیم بنیادی مدل تعالی سازمانی را در کلیه برنامه‌ها و اقدامات شرکت به‌عنوان یک اصل کلیدی و مهم موردتوجه قرار داده و پایش و بازنگری‌های لازم را در راستای تحقق کامل آن داشته باشند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام بابیان اینکه گزارش بازخورد کارآمد و اثربخش به‌عنوان خروجی اصلی فرآیند ارزیابی منجر به تبیین برنامه‌ها و اقدامات جدید در مسیر سرآمدی و بهبود مستمر می‌شود، اظهار کرد: با همت والای کارکنان پالایشگاه گاز ایلام، انشالله روزبه‌روز قله‌های ترقی بیشتر طی خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.