از آغاز سال سه مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه‌ای بیش از ۸۵ میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ملیحه ملااحمدی رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: استان اصفهان با داشتن ۴۹ مجتمع خدماتی رفاهی از نظر تعداد مجتمع و پراکندگی آن دررتبه اول کشور قرار دارد.

او با بیان اینکه هم اکنون ۵۷ موافقت اصولی فعال در استان وجود دارد، افزود: از این میان ۳۲ مجتمع در حال ساخت در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی از ده تا ۹۰ درصد و ۲۵ مجتمع در حال طی مراحل واگذاری زمین و دریافت مجوز ساخت از مراجع هستند.

رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: از آغاز سال سه مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه‌ای بیش از ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

او با اشاره به جذب سرمایه گذاران جدید و آغاز عملیات اجرایی ۶ مجتمع خدماتی رفاهی جدید، با پیش بینی ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آسفالت راه دسترسی هشت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با هدف کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی در نظر گرفته شد.

رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: نصب تابلو‌های راهنمای مجتمع‌های خدماتی راهی با هزینه‌ای بیش از دو میلیارد ریال برای چهار مجتمع خدماتی رفاهی برای شناسایی مجتمع‌ها و در جهت کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله اقدامات اداره کل برای تسهیل امور وکمک به سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.