نام سردار دل ها بر سالن اجتماعات دانشگاه فنی حرفه ای

سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در چهل و یکمین طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: برای  بزرگداشت یاد و نام شهدا و به رسم ادای احترام به شهدا، رفتاری کردن باور‌های شهادت طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگو برداری نسل جوان دانشجو از شهدا بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

او ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،افزود: سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ مردی است که همه عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم و امنیت کشور و جهاد در راه خدا گذراند و به عهد و پیمانی که با خدا بست وفا کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: معیار‌هایی که خداوند در نظر می‌گیرد کامل‌ترین معیارهاست و نتیجه این می‌شود که سردار سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل می‌شود.

نقدی بیان کرد: استکبار جهانی بخصوص اسرائیل و آمریکای جنایتکار فکر می‌کنند که با ترور سردار سلیمانی، تفکر سردار تمام می‌شود، ولی غافل از اینکه وقتی طرف مقابل خداست نتیجه برعکس می‌شود. (ومکر و مکر الله و الله خیر الماکرین)

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در پایان ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا و هم پیمانانش در به شهادت رساندن سردار دل‌ها و همرزمانش، گفت: داغ شهادت این سردار بزرگ اسلام داغی سنگین است و امیدوارم روح آن شهید با شهدای کربلا محشور شود و ما نیز ادامه دهنده راه پرافتخار این شهید والامقام باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار