رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یک واحد صنعتی با ۱۲۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به مناسبت یوم‌الله دهه فجر در گرمسار افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی در حاشیه افتتاح یک واحد صنعتی که درزمینهٔ تولید کیسه‌های پلی‌پروپیلن فعالیت می‌کند ضمن بیان اینکه در این واحد صنعتی ۱۲۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی بخش ایوانکی مستقر است.

او بابیان اینکه مساحت زیربنای آن سه هزار و ۴۰۰ مترمربع است، افزود: ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی سه هزار و ۸۰۰ تن کیسه پلی‌پروپیلن، ۵۵۰ تن جامبوبگ و پنج هزار و ۵۵۰ تن تک رشته‌ها از پلی‌پروپیلن را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه رونق تولیدات داخلی مهم‌ترین رویکرد این سازمان محسوب می‌شود، تأکید کرد: با افتتاح این پروژه برای ۵۵ نفر در گرمسار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

اسودی ابراز داشت: گرمسار از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه صنعت برخوردار است که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای رونق تولید داخلی و توسعه صادرات در استان نیز گام برداشت.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.