اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی برای رونق تولید به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت در گرمسار گفت: اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی برای رونق تولید به استان‌ها ابلاغ شد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت در گرمسار  ادامه داد: این اعتبار، علاوه بر اعتبارات جاری بانک هاست و در فاز نخست برای رونق تولید به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: طبق تبصره ۱۸ قانون بودجه، این منابع به صورت ترکیبی از صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک‌ها، برای تامین سرمایه در گردش نوسازی، بازسازی و اصلاح واحد‌های تولیدی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و عارضه‌یابی کسب‌وکار به صورت بلاعوض برای حوزه صنعت و معدن پیش‌بینی‌شده است.

صالحی نیا گفت: در مرحله نخست ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده که ۵۰ درصد آن برای سرمایه در گردش و ۲۵ تا ۳۰ درصد به‌منظور نوسازی و ۲۰ درصد در راستای تکمیل واحد‌های نیمه‌تمام اختصاص خواهد یافت.

معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: واحد‌هایی که در این چهار زمینه مشکلاتی دارند می‌توانند در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند تا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها به مسائل آن‌ها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تحریم، فرصت‌هایی مناسب برای رونق تولید ایجاد کرده تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، امروز از فروش کالا‌های تولیدی در داخل و خارج از کشور مطمئن هستیم.

انتهای پیام/ح

ابلاغ ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار رونق تولید به استان‌ها

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار