بهروز اسودی گفت : صادرات غیر نفتی و ارتباط صادراتی استان سمنان با ۱۵ کشور همسایه توسعه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به توسعه صادرات غیر نفتی و ارتباط صادراتی استان سمنان و تبادل کالا به کالا با ۱۵ کشور همسایه گفت: معادن و صنایع معدنی در استان باید توسعه یابند و معادن کوچک باید ویژه دیده شوند.

وی افزود : فناوری در واحد‌های تولیدی و صنایع باید توسعه یابد که این امر ضرورت مشارکت شرکت‌های دانش بنیان را در جهت تغییر رویکرد از مونتاژ کاری به نوآوری طلب می‌کند.

اسودی تاکید کرد : حمایت از هلدینگ‌ها و سرمایه گذاری در مناطق محروم از مهمترین اولویت‌های کاری در بحث تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری است که می‌تواند در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال که از مهمترین دغدغه‌های دولت است موثر باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت:رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور را مرهون خلاقیت و پشتکار صنعتگران و معدنکاران می‌دانیم و روز صنعت و معدن فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌ها و پتانسیل‌های صنعتی و معدنی است تا برنامه‌ها را بصورت تعاملی به اجرا در آوریم.

 وی تاکید کرد : توسعه تولید، تأمین ساخت داخل، فعال سازی واحد‌های تولیدی از مهمترین اولویت‌ها و محور‌های کاری ما در جهت تحقق شعار سال و رونق تولید و حمایت از تولید داخل است.

بهروز اسودی اظهار داشت: باید در مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک‌ها و توسعه تجارت الکترونیک، همچنین بهبود فضای کسب و کار مرتبط با صنعت، معدن و تجارت، رفع موانع تولید و دسترسی آزاد به اطلاعات برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تهیه و اجرا گردد.

انتهای پیام/ح

توسعه صادرات غیر نفتی با ۱۵ کشور همسایه 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار