کلنگ ساخت دبستان ۹ کلاسه خیری در رفسنجان به زمین زده شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان: از کلنگ‌ساخت مدرسه ۹ کلاسه خیری در رفسنجان خبرداد.

کلنگ ساخت دبستان ۹ کلاسه خیری در رفسنجان به زمین زده شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در مراسم افتتاحیه در حضور نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی و رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان و خیر نیکوکار، گفت: این مدرسه به نام خیر نیکوکار بانو منیره هدایت نامگذاری شده و شرایط تحصیل ۳۶۰ دانش آموز ابتدایی در رفسنجان فراهم خواهد شد.

او بیان کرد: این پروژه مشارکتی خیری با ۹ کلاس درس، ۹۵۰ متر مربع زیر بنای آموزشی، ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در رفسنجان ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گفت: با آغاز عملیات ساخت این پروژ مشارکتی خیری امسال ۳ پروژه خیری در شهرستان رفسنجان کلید خورده است.

او از پروژه هنرستان امام رضا(ع) شهر رفسنجان به عنوان بزرگترین پروژه خیری استان یاد کرد و بیان کرد: این پروژه با مشارکت موقوفه مرحوم (امین) و خانواده و نماینده این مرحوم ساخته می شود که با ۲۰ کلاس درس در ۳ طبقه با ۲۱۴۷ متر زیر بنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان ساخته می شود.

واعظی نژاد افزود: پروژه خیری امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت خیر نیکوکار زهرا صالحی در روستای قاسم آباد حاجی رفسنجان ساخته می شود که ۶ کلاسه بوده و ۴۹۵ متر مربع زیربنای آموزشی این پروژه مشارکتی خیری می باشد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار