معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: شورای نگهبان ۲۱ بهمن ماه لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان را به وزارت کشور اعلام می‌کند تا وزارت کشور لیست نهایی را در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان‌ها قرار دهد.

حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: آخرین نتایج تایید صلاحیت‌ها از طریق شورای نگهبان در تاریخ ۱۱ بهمن ماه اعلام گردید و در تاریخ ۱۲ بهمن ماه نیز به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان‌ها اعلام شد.

او ادامه داد: از بین هزار و ۲۴۲ نفر داوطلبی که برای انتخابات ۹۸ ثبت نام کردند مجموعا ۳۷۲ نفر تا این مرحله تایید صلاحیت شدند، البته این مرحله نهایی نیست، چون از امروز به مدت ۳ روز کسانی که به رد صلاحیت خود معترض هستند فرصت دارند که در حوزه شورای نگهبان اعتراض شان را مطرح کنند.

شورای نگهبان ۲۱ بهمن ماه لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان را به وزارت کشور اعلام می‌کند تا وزارت کشور لیست نهایی را در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان‌ها قرار دهد

قاسمی افزود: از روز ۲۳ بهمن فرمانداری‌ها اسامی که به تایید صلاحیت قطعی رسیده را آگهی می‌کنند واسامی کسانی که تا این تاریخ تایید شدند و تصمیم قطعی برای رقابت به عنوان نامزد انتخاباتی را دارند آگهی می‌شود؛ از تاریخ ۲۴ بهمن تا ۲۴ ساعت به زمان شروع اخذ رای امکان تبلیغ برای کاندید‌ها وجود دارد.


او عنوان کرد: مجموعا در استان اصفهان دو هزار و هشتصد و سی و شش شعبه اخذ رای به تایید هیئت‌های رسیده که برای این شعب برنامه ریزی لازم صورت گرفته است، عوامل و عناصر مربوط پیش بینی شده و تدارکات لازم صورت گرفته تا در دوم اسفند ماه شاهد انتخابات پرشوری در استان اصفهان باشیم.


معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: تا امروز بحث انتخابات تمام الکترونیک را در هیچ یک از شعب به ما ابلاغ نشده است البته دستگاه‌های احراز هویت را در تمام شعب خواهیم داشت به این معنا که هر فردی که ورود پیدا می‌کند شماره کارت ملی او ثبت می‌شود تا فرد نتواند در شعب دیگر هم رای دهد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار